Okay
  Public Ticket #2507799
Pro version purchases are duplicated and settled. Hope to refund one
Closed

Comments

  • MICHIKO HIRAMA started the conversation

    I searched for a plug-in Visual CSS Style Editor that can easily set CSS around 2 o'clock on 8/18 in Japan, and even if I tried and created it, it could not be saved in the free version, so I was guided to the displayed screen. I paid for the PRO version with a debit card. At that time, I thought that the price was 6.7 USD in one year, so I settled in peace. After that, I could not save it, so I got the PRO version purchase screen again, I downloaded twice, this time I installed the ZIP file and saved it. Upon confirming the bank account immediately, 4,378 JPY and 3,958 JPY were withdrawn at the same time. I was very surprised at this. We will request a full refund for your company if the system specifications are such that the price is falsely presented and the user is confused about making duplicate payments.

  •  408
    David replied

    Sure! Please request a refund here and we'll do a refund when it goes through Envato - https://themeforest.net/refund_requests/new

    Best regards,
    WaspThemes team

    And don't forget to rate our plugin, it means a lot to us!

  • MICHIKO HIRAMA replied

    Resend English translation

    Thank you for your cooperation.

    It seems that you have not been able to grasp the ticket transmission yet,


    I tried Yellow Pencil, a service provided by your company, but I could not save it, so

    I was guided to the screen display and the PRO version was displayed at about 6/7 USD for one year, so I made a credit settlement.

    After that, I was using it and I could not save it, so the purchase guidance page was displayed again. When I confirmed the settlement result, I was deducted 4,378 yen and 3,958 yen at the same time twice.

    This tool doesn't work as expected and will not be used anymore.

    Also, there is a big difference between the price offered at the time of purchase and the price actually deducted, which is unreliable.

    Please process the refund immediately.

    Also, be sure when and when the refund will be made in our bank account or in any other way.

    [email protected]

    Please reply to Best regard. If you do not comply with this request, we will appeal to the Consumer Center.

                   8/27 [email protected]

    ________________________________________________

    8/18 Immediately after payment Settled content English translation

    The following is the content of the email sent to your company immediately after payment.

    I searched for a plug-in visual CSS style editor that can easily set CSS around 2 o'clock on 8/18 in Japan, but even if I tried to create it, it could not be saved in the free version, so I am guided to the screen that is displayed. .. I paid for the PRO version with a debit card. At that time, I thought it would be $6.7 a year, so I was calm and calm. After that, I could not save, so the PRO version purchase screen was displayed again and I downloaded twice, but this time I installed and saved the ZIP file. When I checked my bank account, I was surprised and confused as 4,378 yen and 3,958 yen were withdrawn twice at the same time. If the price is incorrect and the system specifications are confusing for users to make duplicate payments, we will ask you for a full refund.

                  8/18

    ---------------------------------------------------------------------

    日本語

    この度はお世話になっております。


    チケット送信についていまひとつ把握できていなかったようですが、

    貴社が提供するサービスYellow Pencilを試してみましたが保存できなかったので、

    画面表示に誘導されPRO版が1年6・7USDほどと表示されていたので、クレジット決済しました。

    その後、使用していて、やはり保存ができないので、再度購入誘導ページが表示されました。決済結果を確認したら2回4,378円と3,958円を同時に引き落としされていました。

    このツールは思うように使用できず、今後使用しません。

    また、購入の際に提示されていた価格と実際に引き落とされた価格に大きな差があり、信頼できません。

    即、払い戻しのお手続きをお願いいたします。

    また、いつ、その払い戻しが当方の銀行口座かまたそのほかの方法でなされるのか、必ず

    [email protected]

    まで、返信をお願いいたします。どうぞよろしくお願い申し上げます。この要求に応じていただけない場合、当方は消費者センターに事の次第を訴えます。

    _____________________________

    以下は、決済直後に貴社に送ったメール内容です。

    日本の8/18の2時頃にCSSを簡単に設定できるプラグインビジュアルCSSスタイルエディターを探してみたところ、作成してみても無料版では保存できなかったので、表示される画面に誘導されます。PRO版はデビットカードで支払いました。当時は一年で6.7ドルだと思っていたので安心して落ち着きました。その後、保存できませんでしたので、PRO版購入画面が再度表示され、2回ダウンロードしましたが、今回はZIPファイルをインストールして保存しました。銀行口座を確認すると、4,378円と3,958円が同時に2度にわたり引き出されており、驚き困惑しました。価格が誤って提示され、ユーザーが重複した支払いを行うことに混乱するようなシステム仕様である場合、貴社に全額返金を要求します。

  • MICHIKO HIRAMA replied

    Even if I send it, I do not receive any email notification.

    David replied, ``We will give you a refund when you pass Envato.''

    Does that mean? After that, I am worried because there is no contact from your company. Consult the Consumer Center. 

    8/27 [email protected]

    -------------------------------------------------------------------------------------

    送信しても何もメール送信通知がきません。

    デビッドは 答えた「Envatoを通過したときに払い戻しを行います」

    とはどういう意味でしょうか。その後貴社からの連絡が何もなく不安です。消費者センターに相談します。


                         8/27 [email protected]

  •  408
    David replied

    Hi,

    Michiko, sorry about that! Are you sure you sure you have completed the refund request? Can you check it up? 

    Best regards,
    WaspThemes team

    And don't forget to rate our plugin, it means a lot to us!

  • MICHIKO HIRAMA replied

    Did you get a refund? It is difficult to understand. Anyway, I don't have to buy Yellow Pencil with a completely unusable tool, so I would like a full refund. When and how much JPY will be charged to my account? Once the transfer has been confirmed, it will be completed.


    払い戻しはされたのですか。わかりにくくこまっています。とにかくイエローペンシルはまったく使えないツールで購入する必要がないので、全額返金を希望します。いつ、私の口座にいくらJPYでふりこまれますか?

  •  408
    David replied

    Sorry, but I am not in charge for refunds. Someone other is, and she will do a refund.

    Owner is not available right now, but he left person in charge for refunds and she'll do you a refund asap. Sorry!

    Best regards,
    WaspThemes team

    And don't forget to rate our plugin, it means a lot to us!